132620 Merhaba kizlar bebeğim 18 aylık ateş ile başladı 3 gün sürdü düzeldi sonra ishal başladı oda enteregermina ile düzeldi şimdi de öksürük başladı biri bitiyor biri başlıyor normal mi ?