Merhaba kızımın 6günlükken sarılığı 20çıktı hastaneye yatırdılar 2gün. mavi ışık aldı ama ertesi gün idrar yolu enfeksiyonu var 10gün daha kalacak antibiyotik tedavisine baslayacagız dediler eşim ve ben hastaneye güvenemedik bebeğin yanında da kalamıyorduk çıkışını yaptık. Şimdi anadolu yakasında ilgili güvenilir çocuk doktoru arıyorum lütfen deneyimi olan yazsın :(