Kızlar hamilelikte başladı kabızlık hamilelikte oluyo doğumdan bi süre sonra geçiyo dediler. Doğum yaptım 7ay oldu geçen bişey yok. Hamilelikten önce çok rahat yapardım. Hamilelikte bi başladı kabızlık hala devam ediyor. Kayısı bol su salata falan denedim hep fayda etmedi bişey.
Hangi bölüme randevu almalıyım? Nette defarklı yazıyor.