Kızlar günaydınlar bebeğimin boynunda ele gelen küçük şişkinlik vardı nohut gibi doktora götürdük ultrasonla baktı ölçülerini falan yazdı önemli bişey değil dedi ama hala var dokununca kendini çekiyor mesela bide böyle bazen kafasını yana doğru yatırıyor sizce tekrar götürmelimiyim