Anne3535 Kızlar sezeryan olalı 1 sene oldu sabah yataktan kalkınca belime öyle bir ağrı giriyor ki anlatamam…dakikalarca geçmiyor..ortopediye randevu aldım..sizde de Öyle oluyor mu?
ozge28 Anne3535 ben cekiyorum bu bel agrisinii hatta 2 hafta oluyor bi tutuldum kaldim oylee hareket edemedimm gece yarisi acile gittim serum taktilar da oyle kendime geldim
nneslihan Anne3535 14 ay olacak spinal sezaryen olalı, hiç yaşamadım. Sadece 2-3 gündür kalçama vuran bir ağrı var onuda sezaryenle ilgili olduğunu düşünmüyorum
Anne3535 Su1 ilk aylarda öyle oluyor misal bebeği yikiyordum tutuluyordu…sukur geçti ama bu sefer de uyandırın zaman oluyor ukrain sen yaşamazsın
Anne3535 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi valla bilmiyorum ki epidural mi spinal mi 🤔belimden yapmışlardı kimse birşey derdi ..bende sormadim
Ulusbaby Anne3535 benim ağrı da oluyor bazen, bır de elektrik çarpıyor gibi oluyor.. 16 ay oldu doğum yapalı,spinal anestezi oldum
Asleres Anne3535 ortopediye değil de beyin sinir cerrahiye alın fıtık , bel ağrısıyla onlar daha bilgililer :) benim de doğum öncesi fıtığım vardı zaten sezeryan sonrası iyice çoştu 😂