[silindi] 5-6 yıldır kullanıyor anneannemde teyzelerimde de var biraz pahalı diye eşime aldıramadım, ilk fırsatta alıcam ben de. bi sorun olursa servisleri çok ilgili zaten hemen gelip alıyorlar götürüyorlar yapıyorlar tek özendiğim şeydir şuan 7 bin lira falandı sanırım fiyatı annem 5 bin liraya almıştı. Evinize çağırıp ücretsiz tanıtım yaptırabiliyorsunuz önce süpürüyorlar halınızı ya da yıkama merak ediyosanız onu gösteriyorlar beğenirseniz taksitle bile alabiliyosunuz elden her ay gelip kendileri alıyor annem öyle almıştı..