Oğlum 5 ay 20 günlük doktora götürdüm 3 gün önce kan geldi diye ama idrar kanı temiz çıktı bu sabah yine kan var bezinde sizce neden oluyor enfeksiyon diye düşündüm ama doktor tertemiz dedi su veriyorum emziriyorum sık sık anlamadım ben bu işi 🙄başka doktora mı gitsem önce burada sorayım dedim