R3232 Arkadaslae oglum su anda 10 aylik ve sadece aksamlari yatarken ve geceleri mama veriyorum. Yasina girince biraz daha icirip kesmeyi düsünüyorum siz nasil kestiniz ? Veya ne zaman kestiniz mama icirmeyi ?
GoGirl R3232 19 aylik hala veriyorum ben 2 yasina kadar veririm ozellikle istahsiz dis donemleri hasta oldugu donemler yedigu kadar yyp ustune mama beslenmesine ii geliyor
deryata R3232 22 aylık olduğunda kestim. 1 yaşından sonra sadece yatmadan önce veriyordum. zaten son zamanlarda yaptığım gece mamasınıda içmek istemiyordu bende kestim.