Rumeysaree Kızlar göbek bağı düşeli 4 gün oldu böyle kan oluyor etrafında var mı bu durumu yaşayan normal mi hastaneye gitmelimiyim https://resimyukle.io/r/5hnFMKAJlW
HulyaYaman Rumeysaree benim bebeğimde de aynı şekilde kanamalar oldu K vitamini eksikliğinden olurmuş. Hastanede K vitamini iğnesi vurdular geçti sonra. Ama siz yine de doktorunuza danışın
Momoflittle Bizde de aynısı vardı. Doktor göbeğinin iç kısmını gümüş nitratla yaktı. Fucidin krem verdi. Bir hafta sonra düzelmişti. Yani doktora götürseniz iyi olur, yoksa enfeksiyon kapabilir.
Mom456 Doktora gidin bizde de öyle olmuştu K vitamini iğnesi vuruluyor ,antibiyotik krem vermişti,üzerine sargı bezi koymuştuk ,duşta da dikkat etmek lazım o bölgeye ihmal etmeyin derim mikrop falan kapabilir,ama bunları yapıp dikkat edince iyileşiyor
Rumeysaree Teşekkür ederim güzel yardımlarınız için yarın doktor kontrolü var kanama devam etmiyor bekliycem artık bir gün