erzey Gece de özellikle kalkıp emziriyorum havalar çok sıcak susuz kalmasın diyorum 4 aylık buna rağmen bir kez yapmış çişini ve koyu renk acaba su içirmeye başlasam mı?
Ozge00 erzey ben doktorun önerisiyle 1 aylıktan itibaren su veriyorum siz bilirsiniz şimdi linç tayfa gelir 😃
Sermec27 erzey ben olsam başlardım ki başladım oğlum 53 günlük 10 gündür su veriyorum günde 2 çay kaşığı sadece anne sütü alıyo doktorum günde 2 cay kaşığı verebilirsin dedi 🥰
Akgn16 5+20 günlük oğlum aynı sikayetle bende doktoruna götürdüm turuncu renkti bezi susuz kalmış su ver dedi ne kadar isterse içsin dedi, çok şükür 2 gündür düzeldi . Sizde su verin duzelicektir.
kucukprensinannesi erzey benim oğlumunda öyle canım ben zoraki mama içiriyorum içmiyor içtiğinide ter yoluyla atıyor elimden birşey gelmiyor