kaymakliekmekkadayifi Kizlar tadimlar bittikten sonra napiyoruz yine tek ogun seklinde karistirarak mi yoksa sabah ogle aksam seklinde her ogun mu veriliyor ?
Guzelkizimbenim kaymakliekmekkadayifi tadim yaptirdiginiz sebzelerden çorba yapın yoğurt çorbası şehriye çorbası sabahlari yumurta lor verebilirsiniz oglen sonraya doğru çorba akşamda gece maması ağır olur derseniz vermeyebilirsiniz
kaymakliekmekkadayifi Zelisblt normal menu seklinde mi yapmıştınız? Yoksa meseka sadece karisik pure gibi mi
Ogulcan kaymakliekmekkadayifi anladım canım şimdi daha küçük oyüzden bize doktorumuz tadım bitince öğlen yemeği öğünü akşam çorba menüsü vermişti biz 6. Ayda başlamıştık 7. Ayda sabah kahvaltı ara öğün ,akşam yemek şekilinde oldu canım