Nicunurse Dvit kullandığımızda sorun yaşamaıdk ama Demir ilacına başlayınca kabızlkm yaşadık günde 3 kere falan normal şekilde yapardı ama Demir ilacından sonra günde 1 kere az bir şekilde yapıyor sizce değiştirmelimiyim ilaçları
Umay3840 Nicunurse bende hıc kullanmadm kullananlar kabız yapıyor dedi ıyıkı de kullammamsm Baska bir D vitamini kullanyrm.. Sende saglk ocagna sor oyle yap canm
Tahannesi25 Nicunurse kabızlık hiç yapamamsi hani 5 gün ve sonrası için değerlendirilir ama yine de sorun sağlık ocağına bizde kullanıyoruz devit sıkıntı olmadı büyüdükçe tabiki az sayıda yapabilirlermis
GiybetReis Nicunurse doktorımuz sağlık ocağında verilen demiri önermiyorum demişti. Biz bestiron ya sidefer hangisi varsa onu kullanıyoruz. D vitaminide ocean kullanıyoruz. (D vitaminini 5 ay önce aldık her gün düzenli kullanmamıza rağmen hala bitmedi)
Ogulcan Canım ben hiç kullanmadım sağlık ocağının verdiğini başka marka kullanıyoruz biz ama bebekler büyüdükçe kaka sayısı azalıyor ek gıda döneminde tekrar artıyor
Nicunurse Ogulcan bunu bilmiyordum iyi oldu öğrendiğim çünkü sadece anne sütüyle besleniyor kaka sayısı azaldı dediğiniz gibi büyümede etken olabilir