Hellobaby2 bepanthol bence. Sudocrem çok çok çok yağlı bir krem. Yani bana doktorum dedi ki pişik kremi sürülürken çok ince bir tabaka sürmen lazım ki gözenekler kapanmasin. Hatta bir alt acısında sürerim birinde sürmem. 17 aylık oğlum bir kere pişik olmadık. Sadece bir kere mantar olmuştu ama yediğinden alerji olmuştu ondan oldu. Yoksa hiç pişik sorunu yaşamadım