Zerre inanmıyorum böyle şeylere ama kayınvalidemin gönlü olsun diye yaptık tabii ki de 🙈 önce bebişi yıkadık birlikte suyuna altın ve gümüş koydurdu. Bir de son durulama suyuna 40 kaşık 40 ihlas okunmuş su koydurdu. Daha önce hiç giyilmemiş kıyaferlerinden giydirdi. Sonra ben yıkandım gusül aldım. Benim olduğum odaya bebiş getirildi. Sarıldık bebişimle öptüm kokladım emzirdim.(bu kısmı tamamen benden)Böyle kırklanmış oluyormuşuz 😂