Mom726373 kucukprensinannesi çok yakıştırdım, enerjin değişmiş, eskiden de hoş görünüyordun şimdi daha hoş , kısa saç seviyorum 🥰
Mucizem-Sare54 kucukprensinannesi benimde aynı şekildi canim tutum kendim kestim bide senin kadar hala dokuluyo boyayinca benim saclarimin dökülmesi azaliyodu dur boyayim dedim onuda yaptım malasef hem banyoda hem normal sürekli dokuluyo kel kal cam valla 😑
Zeynep-mina12 kucukprensinannesi Bende tam bebiş nasıl durdu kuaförde diye soracaktım ama kendin kesmişin çok güzel olmuş çok yakışmış eline sağlık 🙏🏻😍
kucukprensinannesi Zeynep-mina12 evde bile durmayan bi bebişim var kuaförleri sevmiyorum bide canım teşekkürler
Urazkom kucukprensinannesi bende çok çok istiyorum ama kıyamıyorum , eşimde çok seviyor saçlarımı cesaret edemiyorum😬 Kısa saç kullan yakışmış 🤗
dehsetulvahset kucukprensinannesi liseli bebeler gibi olmussyn iste iyi birsey demistim ama bi anlasilamiyirum be gulum yildim ha :-)
kucukprensinannesi dehsetulvahset yok bebeğim iyi birşey dediğini anladım ben normaldede küçük gösteren bi tip olduğum için öyle dedim 😂😘
Gunes_kiz kucukprensinannesi çok güzel olmuş canım iyi yapmışsın. Bende kestirmemek için zor tutuyorum kendimi
Mucizem-Sare54 kucukprensinannesi saol canim valla vitamin vermişti sağlık ocağı hem kızıma hem bana hic kullanmadım kızıma kullaniyorum kendimi hep aksatiyorum