kucukprensinannesi Agustosbocegi daha bugün kestim canım ama duş falan rahat en azından tazelenicek saçım bide b12ye başladım umarım geçer dökülmesi
Agustosbocegi kucukprensinannesi inşallah geçer senin saçını görünce bile hafifledim ben 😂😂 bendi en kısa zamanda kuaföre gitsem iyi olacak galiba 😂😂
kucukprensinannesi Ozge_AyazEfee evet canım her sene görüyor saçlarım bu boyları her sene o uzuyor ben kesiyorum 😊 teşekkürler 😘
Sibelaslan kucukprensinannesi bence güzel olmuş benimde saçlarım belimde bende kestirecm nasıl koyacak bilmiyorum ama yapıcam bide buraya direk resim nasıl ayrımız acaba 🥰🙏👍
kucukprensinannesi Sibelaslan direk resmi ımgyukle var ordan yükledim resmi 2.linki kopyaladım canım Ben rahatladım darısı sana 😂
Liona kucukprensinannesi çok yakışmış Kübiş. Bende sıkıldım uzun saçla zor oluyor bebiş varken😴. Bende kestircem
dehsetulvahset kucukprensinannesi liseli bebeler gibi olmussyn iste iyi birsey demistim ama bi anlasilamiyirum be gulum yildim ha :-)
inciperininannesi kucukprensinannesi bence kısa çok çok yakışıyor çoğu kadına benim de saçım belimde ve gür kısaltınca kabarık duruyor böyle durmuyor hoşuma gitmiyor
kucukprensinannesi inciperininannesi benimki ince telli canım ama keşke azıcık gür olsaymış diyorum çoğu modelde kendini göstermeyip cansız duruyor