Iyi günler.bikac gönderi okuyorum mesela başkasının bebekleri uyuyor gece boyu. Ya da 4 saat kesintisiz uyuyormus..benim bebeğim saat başı uyanıp emiyor tekrar uyuyor. Gece birkere 2 3 saatlik kesintiisz uyur. Sonra hep uyanır emer uyur. Memede dalmasını beklerim kendimi çekerim uyanır tekrar emzirip dalmasını beklerim. Sabaha karşı emip uyumaz beşiğe koyar sallarım. Sallarken uyuyamam. Emerken de ben dalana kadar yine uyanır..Cok uykusuz kalıyorum..
Gündüzleri de sallar8m uyumaz ayakta sallarım uyumaz zorla uyuturum. Uyku sorunumuz var çok.onerisi olan var mı bebeğim 3 aylik