e1if bebeginiz emerken zorlanıyorsa, tikaniyorsa, nefes nefese kalıp yutamiyorsa ve öksürmeye başlıyorsa zaten hırçınlaşır ve bu sizin sütünüzün tazyikli oluşundandir. Genelde sütünüz fışkırır hatta tıptaki adı hiperlaktasyon. Çözümü belli geriye yaslanın daha az fışkırır, bebeğinizi alabiliyorsaniz üzerinize alin siz yatarkende tazyik olmaz, önsütünüzü mutlaka sağın çünkü genelde oda fışkırır, sonrasında da blok emzirme deneyebilirsiniz, 4 saat bir memeyi, 4 saat diger memeyi, buda çözüm olmazsa günde 1 bardak adaçayı icin kesinlikle derdinize derman olur 🌺