10 ay 8 günlüğüz bizde, yorgunluk ve uykusuzluktan bayılacağım artık bir saniye durmuyor sürekli hareket halinde bizimkide ellerini tutturmuyor kendi yürümek istiyor deli cesareti var yürüyorum zannediyor düşüyor ☹️ Gözümü ayıramıyorum üzerinden. Gece bizde öyleyiz 2 kere uyandığında bu gece uyuduk şükür diye seviniyorum🥺