Ozlemtu1 Merhaba kızlar geçenlerde buzlu su içmiştim içeli 1 hafta oldu hemen hemen 2 3 gündür bas agrim vardi dünden beri ise Burun akıntısı ve kasıntısı var burnum kaşınıyor ve ne tat ne koku alıyorum sizce Koronamidir
Umutluluk Ozlemtu1 ay yok bende öyle oldum koronayım sandım normal griptede tat koku kaybı vardır . Koku hiç mi yok mesela bende çok az vardı ordan grip olduğumu anladım
Kk41 Ozlemtu1 Geçenlerde soguk birşeyker dokundu burnum aktı.tad değil ama koku kaybı oldu hemen sabahına geri geldi uzun sürmedi .tad alıyordum
Mlkee Ozlemtu1 Ben de geçirdim burun akintiniz varsa degildir diye biliyorum koronada genelde burun akmıyor çünkü ama gene de test yaptirmanizda fayda var
KoalasMom Ozlemtu1 2 hafta önce grip olduk koku tat gitmedi 5 güne iyileşmiştik siz bi test yaptırın bence
Ozlemtu1 Umutluluk canim parfümü sıktım koku bile anlayamadım benim ilk defa oldu böyle bir ay önce yine grip oldum ama o zaman koku alıyordum
Ozlemtu1 Mlkee aynen canım grip olduğumda burnum çok akıyordu şimdi öyle akma yok çok az var inslalah degilimdir ya test yaptırcam burun kasıntısı varmiydi peki
Mlkee Ozlemtu1 kaşıntı olup olmadığını hatırlamıyorum gecen sene kasim ayinda olmustum ama burnum akmiyordu eger akintiniz yoksa mutlaka bir an once test yaptirin cok gecmis olsun 🙏🏻