3 yaş oğlum son 3 gündür oldukça kusuyor. 2 gece önce gece yarısı 1.30 da başladı kusma 3 gündür toplam 10-11 kez kustu. Ishal yok ateş yok. 2 gece hastanelerdeydik 3 kez serum yedi. Doktor röntgende kaka gördüğünü kakasini yapmadığı için kustugunu söyledi. 2 kez lavman yapıldı bir etki etmedi. Hemen hemen 1 senedir kaka tutma sorunu yaşıyoruz evet ama hastaneye gitmeden 1 gün önce yaptı diye hatırlıyorum hafızam beni yaniltmiyorsa,böyle bir durumla karşılaşan var mı?