Merhabalar, bebeğim 2 ay 7 günlük şu anda. Doğduğundan beri emziriyorum sütüm var ama kilo alımı az olduğu için doktorumuz her emzirme sonrası mama takviyesi yapalım doymuyor olabilir dedi. SMA be golden goat mama denedik bebeğim mamayı da biberonu da kabul etmiyor. Mamayı kaşıkla ya da şırıngayla verince de yutmuyor, çıkarıyor direkt ve ağlıyor. Tok olabilir mi derseniz meme verince alıyor direkt. Bu durumla karşılaşan var mı daha önce?