Bugün tam 1 aylık olduk şükür ama emzirirken isiriyor buda benim canimi acıtıyor emziresim gelmiyor. Kopack saniyorum. Hem mama hem anne sutu aliyor zaten sütüm cok degil arttirmaya çalışıyorum nasil artar bilmiyorum emziriyorum emzirdikce dahada aciyo goguslerim. Dun 1 saat emzirdim en sonunda halsiz düştüm bayilacam heralde dedim bıraktım uyuyakalmiskm