Kızlar emzirdiğim için sanırım regl olamıyorum belim kasıklarım ağrıyodu dün. Birde ara ara olan bişey var. Böyle adet olacakmışım gibi bi durum oluşuyo kasık bel ağrısı felan sonra böyle bi üşümeye başlıyorum soğuk soğuk ter geliyo yaz sıcaklarında battaniye örtünüyorum üşüyom die eşim şaşkın. Böyle baygın gibi bi halim oluo aşırı biktin. 1 2 saat içinde tekrar eski halime geri dönüyorum. Böyle olmayı hiç sevmiyorum eşim olmasa çocukla ilgilenemeyecek kadar rahatsız oluyorum göreve gittiği zamanlar gece Allah tan hiç yaşamadım. Bu adet olamadığım için hormonlardan mı oluyo ki var mı benim gibi olan