Merhaba! Doğumdan sonra belimde ağrı kaldı doktorum bel düzleşmesi olduğunu söyledi ve fizik tedavi önerdi. Aranızda fizik tedavi yaptıran var mı ? Daha sonrasında ağrılar tekrar başlıyor diye duydum doğru mu yoksa kalıcı bi çözüm mü fizik tedavi ? Yorumlarını bekliyoruz
teşekkürler 🌸