Bebevita mama kullananlar varmı hanımlar?? Aptamıl gaz yaptı oglumda sma kullndm onuda sevmedı sanrm ıcmıyor pek bıde bebevıta kullanym dıyorm malum hıpp cok pahalı sız ne önerıyorsunuz? Bebevıta e bebekte gördm ama bımdede varmıs sanırm 4+10 gunlk oglum bu arada