256820 Kızlar doktor hipp mama verdi ama ne zaman versem çocuğum ıkınmaktan bi hal oldu napcam bilmiyorum sma mı denesem off o kadar da para verdik :(
ecemm-6161 256820 canım gaz yapıyorsa başka mamaya ged biz de aptamile öyle olduk bebelac geçtik kurtulduk
Deletedmom_56 256820 Sma comfort benm kızıma iyi gelmişti. Gazdan biz de çok çektik. Sadece ilk ay emzirebildim. O da meme mama idi yine de . Gazı asla bitmedi. Ama comfort ile biraz rahtlamıstı
Tubacnr0 256820 bende hipp organik combiotic kullanıyordum dediginiz gibi fena yaptı bebelac gold aldim ona bakıcam
Ogulcan 256820 golden goart tavsiye ederim canım ben doktorumuz önerdi kullandık çok memnun kaldık hem gaz yapmıyor hemde besin değeri çok yüksek