Kızlar oglum 8 bucuk aylık artık bezmiş vaziyetteyim 3 haftadır uyumuyor aglayıp duyuyor, uyku durumu degişti eskiden yatırırdım yanına bende yatardım hemen uyurdu, şimdi sürekli uyanıyor aglıyor beni istiyor kucagımda uyuyor sonra geri koyarken uyanıp aglıyor suan saat sabahın 6 sı 3 bucuktan beri ugrasıyorum gercekten bezdim artık ne bu ya 🙄😖 sizlerde de bu durum varmı? Ne azaman gecer