PoyrazinAnnesi26 Kızlar 2 ay onceden kalan mama kutusu duruyordu eşim bilmeden icirmis 100 ml kadar içmiş bebiş ,ama 2 ay açılmış bir mamaydi ne yapmam lazım bişey olurmu daha önce başına gelen varmı
PoyrazinAnnesi26 inci_34 bebeğim sadece anne sütü alıyor, mamayı dogdugunda almıştık 3 hafta içinde tüketilmesini bilmediğim icin atmamistim öyle duruyordu, dün araştırınca öğrendim mamayla ilgili bilgim yoktu hiç ,nyse ki çok içmemiş bişey olmadı şimdiye kadar