Biz korona atlattık kızım da geçirdi çok üzülüyorum çok kötü oldu çocuğum ateş bağışıklığı düştü tam da köpek dişi zamanına geldi birde öyle bir pişik oldu ki çocuk göz göz yaralar kanadı neler denedim neler yaptım zor geçirdim ama şuan geçerken bir korku saldı beni iz kalır diye çok derin yaralar oldu çünkü iz kalmaması için öneriniz var mı hemen yapmam lazım