Arkadaslar 6 ay 6 günlük oglum kac gündür biberona karşı keyifsizdi ozellikle aksam uykusuna yatarken ve gece beslemelerinde resmen hoplaya ziplaya iciyordu mamayi. Uykularimizda kabus bu ara. Fakat bu aksam daha bi kriz halindeyiz asla biberona tahammulu yok agza aldigi an sanki zehir veriyoruz gibi ucunda igme varmis gibi ortaligi ayaga kaldiriyor.bunu yasayan varmi nasil bas ettiniz