Gece bir anda uyanıp sabahmış gibi davranması ve tekrar uyutamamak
yemek yemeyi red etmek ( her şeyi yiyen bir bebekti)
Uyku gözünden akar ama uyumamak için çırpınır
İstediği olmadığı zaman ağlar yırtınır
sürekli her yeri karıştırır
bir yere gidince asla durmaz
parka , markete vs gidince elimi bırakıp özgürce gitmek ister asla elimi tutmaz bebek arabasında fazla durmak istemez
bir şeye zorlayınca vurur
19 aylık olacağız bir Ay önce kendisi memeyi bıraktı uykuları düzelir dedim ama gece uyanmalar devam ediyor 2 yaş sendromu mu bunlar? Oğlumu tanıyamaz oldum. Çok yıpranıyorum hiçbir şeyle mutlu edemiyorum çok yoruldum ☹️