Dilaradgn Kızlar formül mama kullanıyoruz , kaşık mamasina geçmek istiyorum 3 ay 20 günlük şuan , 4. Ay başında mi başlanıyor yani 10 gün sonra , yoksa 4. Ay bitmesi mi gerek siz nasıl yapmistiniz
Burculiceee Dilaradgn 4 ayın başında da verebileceğiniz kaşık mamalar var 4. Ayın sonunda da başlayabileceğiniz mamalar mevcut
S-2611 Dilaradgn biraz sulu verirseniz dağa iyi olur oda ek gıda diye geçiyor fazla vermeyin böbrekleri yorar kabız olabilir