Uzumm
ameliyatı oldu bilgilerimi sizinle paylaşmak istedim, gece 5ten sonra emzirmedim saat 8de ameliyata alındı 9 da çıktı genel anestezi ile yapıldı içeri beni aldıklarında uyanmış açlıktan ağlıyordu anestezi aldığı için 2 saat emziremeyeceğimi söyledi doktor ama oğlum durmadığı için 2 dakika verip geri çektim yaklaşık 2 saat kadar bende kaldım içerde ilk sütü verdiğimde herhangi bir kusması olmadığı için 2 saat beklemeden emzirdim anestezinin etkisi olduğu için arada uyuya kalıyordu sonra doktorumuz gece kalmamızı gerektiren bişey olmadığını söyleyip eve gönderdi 6 saatte bir calpol ver dediler, ayrıca ameliyat yeri acıyor diye düşünüyorum uykusunda da ağlayarak uyanıyor, dikişlerinin üzerini kapatmışlar 2 gün sonra pansuman var orda açılacak sonrasında banyosu serbest, bizim gecemiz biraz zor geçti hiç uyumadı ve uykusuzdu her çocuk aynı olur mu bilemem ama