40ımız yeni çıktı 96 falan Doğuma girmiştim geçengün tartıldım 80.4 düm sizce daha çok zayıflarmıyım emziriyorum bol su içiyorum biraz yediğime dikkat ediyorum bazen evde egzersiz yapıyorum ama sezeryan göbeği dedikleri alt karın kaldı korse taktım birkaç gün ama karnım çok yumuşak alt karnım biraz kaldı yürüyüş falanda yapıyorum azda olsa siz neler yaptınız ??