Kızlar merhaba e bebekten aldığın toplasanız 2 ay bile kullanamadığım baby Plus bebek arabamı satmak istiyorum. İki arabam var. Koyacak yerim olmadığı için satmak durumundayım. Gri renk ilgilenenler yazabilir. Fiyat 325 TL. Minderi var onunda isteyene +25 TL olarak verebilirim. Garantisi duruyor. Arabanın kendi minderi var hiç kullanılmadı duruyor. İstanbul Çekmeköy yerim.
https://imgyukle.com/i/gGech
https://imgyukle.com/i/gG33n
https://imgyukle.com/i/gGwcf
https://imgyukle.com/i/gG6Z1
https://imgyukle.com/i/gG4pA
https://imgyukle.com/i/gGFKo
https://imgyukle.com/i/gGtHj
https://imgyukle.com/i/gGMwU
https://imgyukle.com/i/gGbxH
https://imgyukle.com/i/gG03G
https://imgyukle.com/i/gGfQI