Bebeğim Gunduz formül mama gecede iki- üç kez emiyor ama artık uykuya geçiş süresi iyice uzadı zorlanıyorum iki saat uğraş yarım saat uyusun ve uykudan uyanıyor mamaya saat düzeni yapamıyorum çok yapsam kaliyo az yapsam yetmiyo tekrar yapıyorum ne zaman ne istiyo belli değil doyurucu ne yapabilirim Hera bayb 4.aybitibaren maması kullanan varmı bide bebe bisküvisi kaynar suyla ez ver diyolar belki düzgün doyarsa daha iyi uyur