birkedibirbebekannesi farkındaysanız yorumlarıma öyle olduğunu biliyorum diyorum eminim kesin demiyorum ayrıca yorum yaptığım kısma gelecek olursak 2,5 yaşında olan kızımı kastettim 6 yaşında bi çocuğu değil. Siz 2,5 yaşındaki bebeğinizle uçağa binseniz oturttuğunuz koltuktan kucağınıza almanız yasak olsa ve kalkış sırasında çocuğunuzun kulaklarında oluşan tıkanıklık yada herhangi bi sıkıntı yüzünden ağlama krizine girse kucağınıza gelip size sarılmak istese ve buna izin vermeseler şu an yaptığınız bu saçma sapan yorumu yapabilir miydiniz acaba çok merak ediyorum 🤔