yareninannesi11 Kızlar 5 gün önce normal doğum yaptım 6 dikişim var şu an yanma yapıyor ve dikişler batıyor gibi hissediyorum. Aynadan baktım görüntüsü sanki 2 et parçası tomurcuk olmuş gibi duruyor bu konuda fikrimde yok acaba dikişler nasıl oluyor ve nasıl çabuk iyileşir
Keremikoo yareninannesi11 dikisler nasil oluyor bakmama firsat kalmadan 10 gunde düştüler. Muhim olan bakimini aksatmamaniz ve enfeksiyon kapmamasi. Doktorunuz onermistir belki ama batikonla temizleyiin sık sık.
Hsrtgndz yareninannesi11 merhaba size verilen temizlemeni, gereken ürünlerle düzenli temiz tutarsanız o bölgeyi geçiyor kızımda 20gunde iyilesmisti dikislerde7gunde düşmüştü ama oğlum da bu süre uzadı 1ay sonra dikişlerin düştü ve yanma batma vardı yürürken cekelniyordu sanki ama 2ci ayında iyileşti tamamen geçmiş olsun. Gözünüz aydın hayırlı evlat olsun inşallah🌹🥰
yareninannesi11 Keremikoo bende onu kullanıyorum peki siz tentürdiyotu nasıl kullandınız ben peçeteye döküp öyle hafif hafif uyguluyorum
yareninannesi11 Hsrtgndz bende de yanma ve batma var doğru düzgün yürüyemiyorum umarım çabuk iyileşir de toparlanırım 🙂 çok teşekkür ederim amin inşallah 🥰
Keremikoo yareninannesi11 aynen. 10 gun olunca kontrole gidersiniz doktor dikislerin dusup dusmedigini de soyler duruma bakar.hayirli olsun bu arada.
yareninannesi11 Keremikoo teşekkür ederim yarın bebeği kontrolü var doktor muayene eder diye düşünüyorum
Keremikoo yareninannesi11 kontrol randevusu alin siz kadin dogum doktorunuza. Aslinda dogum sonrasi demesi lazim dikislerine bakalim 10 gun sonra diye. Batma yanma durumunu soyleyin yine siz.
Elifozzge Her wc çıkışı sonrası makyaj temizleme pamuklari varya büyük kare olan ona döküp sildim hiçbir sorun yasamadim, baska bir kadın doğum uzmanına gittiğimde neredeyse belli değil izi demişti.