Merhaba arkadaşlar 14 gün önce döğum yaptım 2 gündür çocuğum sütümü emdiği zaman genzine kaçıyor.daha sonra ağlayarak memeyi emmeye bırakıyor. Sütüm arttığı için olacağını söylüyorlar. Bu arada gögüs ucu yok ilk çocuk yanımda büyüğüm yok haliyle tedirgin oluyorum. Ne yapabilirim böyle bişey yaşayan var mı