Seseff aaa normal doğum olduğu halde tanı konulan ilk sizle karşılaştım çok geçmiş olsun 😇🙏Bizimde hematom tamamen gitti. Bu ayda fizik tedavimiz bitiyor çok şükür atlattık. Erken tanı olduğu için bizim çok daha iyi oldu tedavisi. Çok teşekkür ederim😊