hamzali 6 buçuk aylık oğlumun dişleri çok kaşınıyor ne kullanmamı önerirsiniz? Jel kullanan oldu mu? Alt dişi yarıldı ne kadar sürede çıkar? 😊
Aygnnezgii hamzali Jel kullandım fayda etmedi tetagil granül kullandım çok memnun kaldım hem ağız temizligini de yapıyor Uykuya geçmesinde de yardımcıoluyor uyutmadan önce veriyordum özellikle içeriği de tertemiz
Nesibemetinyigit27 hamzali bizimki de 6.bucuj aylıkken yardi bir hafta sonra inci diş görünmeye başladı
Derinmevzu20 hamzali bizim ilk dişimiz 9 aylıkken çıktı üç gün iştahsızlık ateş vs oldu. En son osanit marka bitkisel diş jelini kullandık. Çok memnun kaldım
hllglck hamzali Eline taze soğan vermenizi öneririm. İnternette de okuyabilirsiniz çok faydası var. Ben jelleri sağlıklı bulmuyorum.