Birkaç güne 8aylik olcaz inşallah ama son iki üç haftadır inanılmaz mızmız ve huysuz(cidden abartmıyorum uyaniyo ve bı sonraki uykuya kadar beş dk durmak nedir bilmiyor) alt iki dişi de çıkalı bı hafta oldu ,ondan desem değil çıktı çünkü dişler.surekli bı hareketlilik,bı oyun ,bı kucak ıstiyor ama acayip yoruldum çünkü o uyanikken yanına uzanıp hadi oyun oynayisini izleyeyim diyemiyorm.sizlerde de bu aylarda öyle miydi? Geçici mi ?neden böyle acabaa,fikri olan varmı arkadaşlar lütfen