Cansu_elizan_2093 İyi geceler kızım 11 aylık olacak yürümüyor kanepe kenarlarından tutarak gidiyor ama hep parmak ucuna basıyor nadir tam ayağını basıyor sizde böyle vir durum oldu mu ne yapmalıyım teşekkürler 🙏
mertinannesi_ Cansu_elizan_2093 örümcek kullandınız mı acaba benim oğlumda 17 aylık hala ayaklarının ucunda yürüyor balerin gıbı ben örümcege çok bağlıyorum ayak ucunda yürümeyi
Peekaboo Cansu_elizan_2093 evet düzeliyor yürümeye başlayınca. Şu anda öğrenmeye çalışıyor ondan öyle yapıyor. Ayrıca yürütec de hoppala da kullandık
Cansu_elizan_2093 Kelebeksu tam düzeldi mi şuan her kafadan bi ses çıkınca bende korkuyorum çok teşekkür ederim cevapladığınız için 😍
Kelebeksu Cansu_elizan_2093 ne demek canım ☺️ tabiki düzelir bizimde düzeldi çok şükür bende endişe ediyordum tam 13 aylıkken tam basıp yurumeye başladı içinizi ferah tutun ☺️ benimkinin biraz boyu kısa belki ondan da öyle yapıyorlardır 💫
Ozaninannesi Benim oğlumda öyleydi canım 15 aylık yürüdü yürüdükten sonra arada sırada parmak ucuna oyun olsun diye basıyor
Cansu_elizan_2093 mertinannesi_ örümcek hiç kullanmadık aldım ama sevmedi kızım zıp zıpı var arada ona koyuyorz