Nurer Kızım 7 aylık doğduğunda beri yüksek seslerde öksürme aksırma hapşırma yüksek sesle konuşma gibi seslerde korkup hemen ağlıyor ama öyle bi ağlama yok iki gözü iki çeşme iç çeke çeke zor sakinleştiriyorum çok üzülüyorum ya neden korktuda böyle ağlıyor mizacı mı böyle bilmiyorum geçer mi sizce bu durumu yaşayan var mı ☹️
Keremikoo Nurer oglum 4 aylik ezan okunsa yuksek ani bir ses olsa uyanir irkilirdi. Bende yavas yavas sesin kaynaklarini gostermeye calistim alismasi icin. Simdi simdi biraz alisti ama yine bazi yabanci biedigi seslerde irkiliyor.
Mihrimah3 Nurer bizimkide öyle doğduğunda hapşırığımdan korkar ağlardı yaşına geldi hala aynı mutfaktaki eşime seslensem yüksek sesle ağlar bi gürültü gelsin dışardan korkar bende anlamıyorum 🤷🏻♀️ Bebeğiniz doğduğunda küvezde kaldı mı
Morfrenk Nurer korktuğu şeyleri oyunla yapın, hapşurun gülün, öksürün gülün ama kahkaha atın, cee yaparken yüzünüzü kapatıp açtığınızda hapşurun öksürün.
Deletedmom_56 Nurer Biz de aynıyız. İrkiliyor bu seslerde. Küçükken daha fenaydı şimdi 11 aylık biraz azaldı
Nurer Keremikoo Teşekkürler canım bizde sabah ezanında yine ağlamıştık bi kaç kere bide evimize cami cok yakın 😄insallah atlatırlar biran önce
Nurer Mihrimah3 kızım erken doğdu ama şükür küveze girmedi sadece bir aksam şeker takibi için aldılar küveze ilk doğduğunda da çok ağlamış ben ameliyatenedeyken kızımı çıkartmışlar ortalığı yıkmış resmen eşim öyle diyor😂