Meme+ gece mama olarak devam ediyorduk taki 6 aylık olana kadar sma optipro kullanıyorum 4.aydan itibaren sadece gece vermeye başladım 5,5 aylık olunca 2 numaraya geçtik emmeyi bıraktı kendini şekilden şekile sokuyor memeye tutunca feryat figan ağlıyor. Sağıyorum sütüm de var ne yaptıysam döndürmedim . Sütü sağıyorum veriyorum içmiyor bile mamayla karıştırıp veriyorum içiyor. Şuan 6.5 aylık başına gelen var mı nasıl döndürebilirim.😢