Merhaba anneler. Ben daha yeni anneyim 6 ağustosta doğum yaptım ve hemen indirdim tabi happykidsi ☺️ Sorum şöyle olacak ben 2 senedir selectra 50mg kullanıyorum hatta bazen atak dönemlerim oluyor yetmiyor 75mg alıyordum bir tam bir yarım şeklinde. Hamileyken de son 4 ay kullandım. Kullanma sebebim depresyon değil başka bir psikolojik rahatsızlık. Yani bırakırsam çok kötü raddelere geliyorum. Doğumdan sonra da bir olay yaşadım hem onun etkisi hem lohusalık ve sütüm gelmiyor muhtemelen o olay yüzünden işte antidepresan kullansam bir sıkıntı olur mu? Sütüm hiç gelmez diye endişem var ya da tam tersi belki rahatlarım süt gelir diye de düşünüyorum 🤔 Acaba doğumdan sonra emzirirken kullanan var mı?