Hulyaciciks_27 Endişelerim var gitmeyide çok istiyoruz sizce ne yapmalıyım kararsızım yapan varsa tatil bilgi ve ,fikir verebilirmi.
Gigyyy Hulyaciciks_27 yapılır neden olmasın bence gece çıkın yola uyuyan bir bebekse en rahati o , araç olsa biz de çok istiyoruz 3 ayligiz,zor ama çok güzel anı olur bence ☺️bazı doktorlar deniz ve havuz için izin vermiyor onu da danışın bence doktorunuza
Cihan Hulyaciciks_27 yapılır neden yapılmasın ben 2 aylıkken gittim tatile şimdi 3 aylık valla çok kolay geçti yani git tadını çıkar doğumdu hamilelikti lohusalıktı derken anamız ağlıyor git kafan dağılsın İnan çok iyi geliyor
Eslemin_Annesiii Hulyaciciks_27 ben gitmeyecegim canim seneye gidecegim 3 aylık benim kizimda ayni sicaga plaja sokamam cocugumu 😂😂 rahat edemem mamayla besleniyor bi yandan mama hazirla bi yandan uyut altini al tatilden bisey anlayamam hepsini gectim cok sıcak ya sicak maf eder kizartir bebişimi denize zaten sokamam idrar yolu enfeksiyonu kapar
Tgbygt Hulyaciciks_27 Merhaba bizde üç aylığız bu hafta geldik tatilden hiç zor olmadı gündüz çıkmıştık yola hep uyudu sadece anne sütü alıyor ben onu uyandıkça emzirdim molalarda altını değiştim araba her hareket ettikçe uyudu otelde de bana zararı olmadı ama ben havuza denize sokmadım biz kenarında oturduk 5 yaşında bir oğlum daha var eşim onunla ilgilendi bende kenarda küçükle oturdum bebek arabasında hep uyudu gelirkende öyle oldu çok şükür sıkıntı çıkarmadı
Hulyaciciks_27 Gigyyy Yol herkesin girdiği denize havuza kızımı tabikide sokmam belki ayaklarıni sadece öde resim çekmek için bebek arabası mama kullanmıyoruz ama yanım almayı düşünüyorum 5 günlük zatnr havuzdayken günde 1 kez vereyim diyorum bilmiyorum bakalım
Hulyaciciks_27 Cihan Evet ya hiç deme çok zor dönemler en rahatida yek derdi yok bulaşık derdi yok temizlik derdi yok en cokda buna seviniyorum 😄
Annesi23 Hulyaciciks_27 ben tam 3 aylıkken gitmiştim zaten sürekli emziriyosunuz 1 saat uyanık kalıp uyuyo çok rahat etmiştim. Havuzun kenarında bebek arabasında uyudu ben girdim çıktım gayet keyifli geçmişti. Ama mesela 1 yaşında tekrar gittik bu sefer daha çok zorlandım küçükken herşey daha kolay
Kumsal-Arden Hulyaciciks_27 yapılır hemde en güzeli yapılır. Ayaklanınca emekleyince çok daha zor oluyor. Şuan karnını doyur yatır ya da kucak modu mis gibi valla 😉 yerinizde olsam 1 dk düşünmem giderim.
Eliff1nurr2 Su an 3 aylik kizimla tatildeyim.. 😅 ben ne kadar rahatsam bebekte o kadar rahat hicbi seyi kafaya takmadan hareket edince her sey kolay oluyor
Prensesannesi5 Hulyaciciks_27 canmm benim bebeqim 1 bucuk aylık olucak bu aysonu tatile qidicez seninki baya büyüms yani