Mervi-10 ya salı günü Sma optipro 1 mama aldım 59 liraya alıyordum o günde fiyatına bakmadan aldım kullandım tabi bugün gene mama aldım sonra fiyatına baktım dedim bune neyse sonradan girdim birdaha baktım başka bişimi yazıyor acaba diye meğersem probiyotik yazıyormuş ama her zaman mor kaşık çıkıyordu bu sefer maviydi probiyotik mamanın amacı ne yada dokunurmu kızıma ben napcağımı bilemedim
uyus Mervi-10 +Bende aynısindan aliyorum.mor kaşık cıkıyo.ama 800gr 110 tl alıyoz.normelinde indirimli alınca 95 tlye aliyoz
lavinya-lavanta21 Mervi-10 probiyotik optiproya göre daha çok proteinli bir mama endişelenmeyin bir arkadaşım e bebekte çalışıyor sorduğumda öyle demişti proteini daha fazlaymış SMa probiyotik o yüzden optiproya göre daha pahallı
Gigyyy Mervi-10 sma comfort kullanıyoruz biz ama probiyotik olanı hiç görmedim ve duymadım ,bence daha iyidir faydalıdır diye düşünüyorum,1 2 gün gözlemleyin yine olumsuz etki olacağını sanmam ,severse devam edin bence içeriği daha zengindir
limonlukarpuzzz Mervi-10 Probiyotikli mama diğerine göre çok çok iyidir endişe edilecek bir şey yok canim :) Sindirimine rahatlik verir :)
Mervi-10 lavinya-lavanta21 hımm ama üstünde gene optipro yazıyor ama diğer kutularım duruyor sadece üstünde yeşil bir etiket var kenarında 🙈 korktum ya çocuğa başka bişimi veriyorum diye
Senadgm Bende sma optipro 2 kullanıyorum bebeğim 6.5 aylık 1 numaradan Pembe kaşık çıkıyor 2 numaradan mavi
lavinya-lavanta21 Mervi-10 yok canım çok iyi hatta bana optiprodannnnsa probiyotik al dedi içeriği daha zenginmiş daha iyiymiş
Mervi-10 lavinya-lavanta21 ay korktum valla ama 3 saatte içiyor normalde şu bir kaç gündür 4 saati buluyor birde smaya geçtiğim günden beri yeşil kaka yapıyor doktoruna sordum normal dedi