Meltem_Zeynep Merhabalar bestlac damla kullanan varmı ne gibi etkileri ve yan etkileri var acaba tecrübelerinizi yazabailir misiniz ☺️
Synmannesi Meltem_Zeynep benim sütümde etkili olmuştu bilmiyorum sana yarar mı sonra dan meme reddi yüzünden 3 ay emzirdim kestik
paslan Meltem_Zeynep ben de kullandım ilk 2 ay etkisini çok gördüğüm söylenemez maalesef ama sütüm de azdı ondan da olabilir
Efeoglum Meltem_Zeynep çok faydası var bence.herkese farklı bi ğeün iyi gelebiliyor ama .humana,aktardan otlar falan denedim ama beslak damlayı kullandığım gibi 1 dakikaya varmadan göğse süt indiği belli oluyordu sızlamayla